Badminton och så!

Vi skyndade oss och så kom Bellan o hennes mamma o hämtade mamma o mig, o så åkte vi..
Och så var vi där i en timme ungefär och spelade, inget nytt rekord, i början mest bara "trams" men i slutet var vi riktigt nära rekordet..
Men,men till slut kom vi hem!
Då tog vi en fika, mamma plockade fram medans Bellan och jag hade julklappsbyte, jag fick: Ett jätte fint armband och en penna med en söt filur på :D
Av mig fick hon typ vänskapshalsband eller något, jag har sån dålig fantasi så jag kom inte på något bättre.
Sen så bestämmde vi att vi skulle vara.
Vi åt tacos, var ute, först "lekte" vi på skoj krig såklart väldigt osäriöst!
Sen kom hennes låtsas lillsyrra ut då åkte vi lite pulka, rumplapp (höhö) och tefat :D Okej, vi åkte inte så lite..
När vi kom in i värmen så satte jag mig på Bellans badrumms golv (dom ahr golvvärme) tills jag blev varm och så glömde jag sätta på mig mina strummpor igen så jag blev kall.
Sen så andvände vi Bellans webcam och hade videosamtal med en töntig kille vid namn Robban i vår klass.
Han hade typ sin kusin och nån o så hans brorsa..
Så vi satt där o pratade med dom ett tag, ett bra tag!
Sen ringde mamma o sa att hon skulle hämta mig om en halv timme, vilket hon då gjorde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0