Hej,hej!

Heej jag och sara är väldigt upptagna just nu så baiiiiii

Tjenare mors!!!

Hej jag  (bell) och Sara har vart väldigt upptagna med våra egna bloggar så det har inte vart så mycket tid kvar till denna blogg.

Kram!!!

Gårdagen!

Hej!
Igår var jag (Sara), Bellan och en till i vår klass som vi kallar Math.
Vi var hos mig!
Vi skrattade och hade kul, sen drog vi till ett ställe som några anårdnar som kallas gården, vi var där och hade kul, köpte godis och skrattade!

Sara bloggar

Hej, för ett tag sen satt jag och Bellan och chattade på msn, vi ska ha likadana kläder och en annan i vår klass imorgon, fast vi har bara bestämmt att vi ska ha jeansleggings!

Ikväll tror jag Bell skulle få gäster!


//SARA

Godmorgon

Hej på er.

Nu har vi precis ätit frukost och nu sitter vi här och skriver detta inlägg.


12.00: Sara ska på fotbolls träning.
12.30: Bellan ska till hennes kompis Gabbe.


Så jag (bellan) kommer inte komma hem förens typ 6 ikväll och sen så ska det komma några till oss.

Sara kankse kommer uppdatera men jag har ingen aning.

Kram Bell o Sara!

En del av kvällen i bilder.

Hej

Bara för ett par minuter sen så satt Sara och fotade allt hon såg typ.
Så några av hennes bilder kommer upp snart.





Nu orkar vi inte lägga in några mer bilder det är så segt internet här hos Bell.


Kram och kanske godnatt!

Popcorn!

Hej, Sara här sitter vid datorn hos Izabel och känner lukten av popcorn ikväll ska vi sova över!

Välkomna!!!!!

Hej!

Den här bloggen kommer för det mesta att handla om våran vardag efter som det är två personer som har denna blogg.

Det kommer snart komma en ny design.

Kram // Mussepusse 

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0